Merix deterdžent – najbolji po mišljenju potrošača
Postavljeno: 15.06.2016
Deterdžent za pranje veša kompanije Henkel Srbija, Merix, osvojio je priznanje „Moj izbor 2016“ za vrhunski kvalitet proizvoda u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, koju već šestu godinu za redom dodeljuje Udruženje “Moja Srbija”. Nagrade su uručene na svečanosti koja je organizovana u utorak, 14. juna 2016. godine, u Svečanoj sali Skupštine Beograda, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i Privredne komore Beograda
U konkurenciji za nagradu „Moj izbor“, ove godine našlo se 565 domaćih proizvoda i brendova. Nakon dva kruga glasanja i 2010 potrošača koji su učestvovali u finalnom istraživanju u 11 gradova Srbije, Merix je drugi put za redom izabran za najbolji deterdžent po mišljenju potrošača.
– Veoma smo ponosni što je Merix, kao domaći brend sa standardima nemačkog kvaliteta, ponovo dobitnik nagrade „Moj izbor“, kao omiljeni proizvod od strane potrošača, u svojoj kategoriji. Merix je autentičan srpski brend sa tradicijom dugom više od 30 godina, a svoju poziciju na tržištu izgradio je kontinuiranim ulaganjima u razvoj i tehnologiju, kao i unapređenjem formulacije. Henkel Srbija nastoji da odgovori na potrebe i navike potrošača, prilagođavajući se zahtevima tržišta što dodatno osigurava uspeh i dugotrajnost ovog omiljenog deterdženta po izboru potrošača u Srbiji – izjavila je Sanja Glamočanin, Senior brend menadžer u sektoru Deterdženti i kućna hemija u kompaniji Henkel Srbija, koja je primila nagradu.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi, a u fiskalnoj 2014. godini ostvario je prodaju od 16,4 milijardi evra i operativni profit od 2,6 milijardi evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.