+381 64 812 51 81
Naslovna » Ekonomija » Henkel predstavlja nove strateške prioritete i finansijske ciljeve

Henkel predstavlja nove strateške prioritete i finansijske ciljeve

Kompanija Henkel predstavila je nove strateške prioritete i finansijske ambicije – „Henkel 2020“, koji će oblikovati njeno poslovanje do 2020. godine i kasnije

Kompanija će, kako je saopšteno, nastojati da ostvari kontinuirani profitabilan rast koncentrišući se na četiri strateška prioriteta: podsticanje rasta, ubrzavanje digitalizacije, povećavanje agilnosti i finansiranje rasta.

– Izgradićemo našu budućnost na čvrstoj osnovi, koja će nam omogućiti da do 2020. godine i nakon toga, ostvarimo ambicije, odnosno da stvorimo profitabilniji rast i postanemo više okrenuti kupcima, inovativniji, agilniji i potpuno digitalizovani u našim unutrašnjim procesima i aktivnostima direktnog poslovanja sa kupcima. Cilj nam je da promovišemo održivost u svim našim poslovnim aktivnostima, potvrdjujući svoju vodeću poziciju –rekao je Hans Van Bajlen, generalni direktor kompanije Henkel.

Tokom naredne četiri godine, Henkel će težiti ostvarivanju prosečnog organskog rasta prodaje izmedju 2 i 4 odsto sa još većim doprinosom tržišta u razvoju. Za korigovani prinos po prioritetnoj akciji računa na ukupnu godišnju stopu rasta od 7 do 9 odsto. Ova ambicija za prinos po akciji podrazumeva uticaj razvoja kursa i isključuje velike akvizicije, kao i otkup akcija. Pri tom, Henkel računa i na kontinuirana poboljšanja korigovane EBIT marže i povećanje iznosa raspoložive gotovine.

Podsticanje rasta na razvijenim tržištima, kao i tržištima u razvoju biće ključni strateški prioritet za Henkel. Kompanija će nastojati da stvori vrhunski odnos prema kupcima i potrošačima, kao i da još više ojača svoje vodeće brendove i tehnologije. Rast će se takodje zasnivati na kontinuiranom unapredjenju Henkelove sposobnosti da razvija izuzetne inovacije i usluge u cilju isticanja na izuzetno konkurentnim tržištima i promeni pristupa od „okrenutnosti ka proizvodima“ do „okrenutosti ka rešenjima“.

Strateški fokus za pokretanje rasta biće u korišćenju novih potencijalnih izvora rasta, poput ulaska na nova tržišta kako bi popunio praznine na razvijenim tržištima i tržištima u razvoju. Henkel će uvećati svoja ulaganja i povećati kapitalne troškove sa oko 2 milijarde evra u periodu od 2013. do 2016. godine, na do 3 milijarde evra od 2017. do 2020. godine.

Kroz digitalno poslovanje, Henkel namerava da poveća ponudu povezivanjem e-trgovine sa tradicionalnom maloprodajom, da razvije i uvede nove digitalne platforme i značajno proširi upotrebu digitalnih medija. Henkel će takodje iskoristiti prednosti industrije 4.0 kako bi poboljšao planiranje, nabavku materijala, proizvodnju i isporuku svojih proizvoda i rešenja. U cilju uspešne digitalizacije Henkel će proširiti svoje programe obuka zaposlenih i transformisati organizaciju, a biće osnovano i radno mesto Direktora digitalnih operacija, odgovornog za unakrsno poslovanje sektora.

Henkel je postavio jasne ciljeve za povećanje efikasnosti svojih resursa poput stvaranja veće vrednosti sa manje resursa. Angažovanjem svih zaposlenih u kompaniji na globalnom nivou da budu ambasadori održivosti u odnosu sa klijentima i potrošačima, poslovni partneri i društvo će biti pokretači liderstva održivosti kompanije Henkel.

Kompanija Henkel predstavila je nove strateške prioritete i finansijske ambicije – „Henkel 2020“, koji će oblikovati njeno poslovanje do 2020. godine i kasnije Kompanija će, kako je saopšteno, nastojati da ostvari kontinuirani profitabilan rast koncentrišući se na četiri strateška prioriteta: podsticanje rasta, ubrzavanje digitalizacije, povećavanje agilnosti i finansiranje rasta. - Izgradićemo našu budućnost na čvrstoj osnovi, koja će nam omogućiti da do 2020. godine i nakon toga, ostvarimo ambicije, odnosno da stvorimo profitabilniji rast i postanemo više okrenuti kupcima, inovativniji, agilniji i potpuno digitalizovani u našim unutrašnjim procesima i aktivnostima direktnog poslovanja sa kupcima. Cilj nam je da promovišemo održivost…

Review Overview

Rejting korisnika Budite prvi !
x

Proveri i

SSP: “Na Bagdalino, Šarengrad i Trg – polovina planiranih infrastrukturnih ulaganja”

Kritike na račun rebalansa budžeta koji će se sutra naći pred odbornicima gradske Skupštine bile su tema konferencije za novinare ...

Novi broj GRAD-a. Potražite na kioscima.

DS Kruševac: “Rekonstrukcija centra – nepotrebno trošenje para

Da su radovi na rekonstrukciji centra grada  „neodgovorno i nepotrebno“ trošenje budžeta u trenutku kada grad ima više gorućih problema, ...

“Moj poslanik” za građane Rasinskog okruga

Građani Rasinskog okruga dobijaju priliku da kroz projekat “Moj poslanik” prate rad narodnih poslanika koje su izabrali. Ana Tomić, koordinatorka ...

U Kruševcu otvorena izložba meda i pčelinjih proizvoda

U organizaciji Društva pčelara „Dr Bogoljub Konstantinović“ i pod pokrovoteljstvom Grada Kruševca, u letnjoj bašti Doma vojske organizuje se 33. ...