+381 64 812 51 81
Naslovna » Ekonomija » „Henkel“ među kompanijama koje najviše brinu o održivom poslovanju

„Henkel“ među kompanijama koje najviše brinu o održivom poslovanju

Kompanija „Henkel“ saopštila je da je dobila priznanje „Gold“ koje dodeljuje agencija EkoVadis, čime je svrstana u Svetski indeks 100 kompanija koje najviše brinu o održivosti.Za svoj doprinos u istoj oblasti, „Henkel“ je dobio i nagradu „Silver Class“ koju dodeljuje agencija RobekoSem

henkel2„Ovi izuzetni rezultati su potvrda da smo na pravom putu kada je u pitanju naša strategija održivosti“ – kazao je tim povodom Uve Bergman, direktor sektora za održivost u kompaniji Henkel.

Inače, za ulazak u Svetski indeks 100, odabrane su kompanije sa najvećim ukupnim dostignućima na polju održivosti, dok je konkurenciju činilo 4.600 kompanija sa ukupnom tržišnom vrednošću kompanijskih akcija od preko dve milijarde dolara. Renomiranu listu objavila je kompanija Korporejt Najts sa sedištem u Torontu, koja se bavi savetovanjem u oblasti investiranja i medija.

henkel3Budući da je „Henkel“ član inicijative za povećanje održivosti u lancu snabdevanja „Zajedno za održivost“,  pravljanje kompanije na tom polju ponovo je ocenjivala međunarodna agencija EkoVadis. Na osnovu postignutog rejtinga za korporativnu društvenu odgovornost i osvojena 73 poena, „Henkelu“ je dodeljeno „Gold Recognition Level“ priznanje, a zahvaljujući rezultatu koji je značajno veći od prosečnih 41,7 poena, našao se među prvih dva odsto kompanija koje su bile u konkurenciji, i to u kategorijama kućne hemije i lične nege.

Kompanija je, kako je navedeno u saopštenju, osvojila i priznanje „Silver Class“ za dostignuća u oblasti održivosti u okviru „Godišnje liste održivosti“ za 2016. godinu. Lista obuhvata kompanije iz različitih branši sa najvećim nivoom korporative održivosti na svetu prema proceni agencije RobekoSem, a više od 3.000 vodećih svetskih kompanija pozivaju se svake godine da učestvuju.

Pomenute nagrade, navode predstavnici „Henkela“, predstavljaju priznanje kontinuiranim zalaganjima te kompanije da postigne više sa manje, kao konceptom koji je osnova njene strategije održivosti.

Najavljeno je da je cilj da do 2030. godine, kompanija utrostruči vrednost koju stvara u odnosu na uticaj koji nastaje kroz njeno poslovanje, proizvode i usluge.

Kompanija „Henkel“ saopštila je da je dobila priznanje „Gold“ koje dodeljuje agencija EkoVadis, čime je svrstana u Svetski indeks 100 kompanija koje najviše brinu o održivosti.Za svoj doprinos u istoj oblasti, „Henkel“ je dobio i nagradu „Silver Class“ koju dodeljuje agencija RobekoSem „Ovi izuzetni rezultati su potvrda da smo na pravom putu kada je u pitanju naša strategija održivosti“ – kazao je tim povodom Uve Bergman, direktor sektora za održivost u kompaniji Henkel. Inače, za ulazak u Svetski indeks 100, odabrane su kompanije sa najvećim ukupnim dostignućima na polju održivosti, dok je konkurenciju činilo 4.600 kompanija sa ukupnom tržišnom vrednošću kompanijskih akcija od preko dve milijarde dolara.…

Review Overview

Rejting korisnika Budite prvi !
x

Proveri i

Sportske vesti: Uspešan vikend za plivače Napretka, manjak sportske sreće za košarkaše i kuglaše

Minuli vikend je bio veoma uspešan za takmičare Plivačkog kluba Napredak. Sa dva me\unarodna plivačka mitinga vratili su se sa ...

Naredne godine duplo više đaka po dualnom sistemu obrazovanja

Sledeće školske godine u Rasinskom okrugu bi po dualnom sistemu obrazovanja trebalo da se školuje oko 150 đaka, što je ...

Levica Srbije: “14. oktobar ponovo prodaje imovinu, radnicima ostaje dug od 24 zarade”

Levica Srbije u Kruševcu reagovala je povodom prodaje dela imovine IMK “14. Oktobar” među kojom je i hotel „Ravnište“ na ...

Kadet Nikola Marinković reprezentativac

Stručni štab mlađe kadetske reprezentacije (igrači rođeni posle 1. januara 2003. godine) pozvao je mladog fudbalera Napretka Nikolu Marinkovića u ...

Predrag Vukićević (SNS): “Opozicija prodaje maglu zarad fotelja”

– Za razliku od nas koji vredno i naporno radimo za boljitak svih građana Srbije, neki stari-novi političari prodaju maglu ...