„Henkel“ među kompanijama koje najviše brinu o održivom poslovanju
Postavljeno: 26.01.2016
Kompanija „Henkel“ saopštila je da je dobila priznanje „Gold“ koje dodeljuje agencija EkoVadis, čime je svrstana u Svetski indeks 100 kompanija koje najviše brinu o održivosti.Za svoj doprinos u istoj oblasti, „Henkel“ je dobio i nagradu „Silver Class“ koju dodeljuje agencija RobekoSem
„Ovi izuzetni rezultati su potvrda da smo na pravom putu kada je u pitanju naša strategija održivosti“ – kazao je tim povodom Uve Bergman, direktor sektora za održivost u kompaniji Henkel.
Inače, za ulazak u Svetski indeks 100, odabrane su kompanije sa najvećim ukupnim dostignućima na polju održivosti, dok je konkurenciju činilo 4.600 kompanija sa ukupnom tržišnom vrednošću kompanijskih akcija od preko dve milijarde dolara. Renomiranu listu objavila je kompanija Korporejt Najts sa sedištem u Torontu, koja se bavi savetovanjem u oblasti investiranja i medija.
Budući da je „Henkel“ član inicijative za povećanje održivosti u lancu snabdevanja „Zajedno za održivost“, pravljanje kompanije na tom polju ponovo je ocenjivala međunarodna agencija EkoVadis. Na osnovu postignutog rejtinga za korporativnu društvenu odgovornost i osvojena 73 poena, „Henkelu“ je dodeljeno „Gold Recognition Level“ priznanje, a zahvaljujući rezultatu koji je značajno veći od prosečnih 41,7 poena, našao se među prvih dva odsto kompanija koje su bile u konkurenciji, i to u kategorijama kućne hemije i lične nege.
Kompanija je, kako je navedeno u saopštenju, osvojila i priznanje „Silver Class“ za dostignuća u oblasti održivosti u okviru „Godišnje liste održivosti“ za 2016. godinu. Lista obuhvata kompanije iz različitih branši sa najvećim nivoom korporative održivosti na svetu prema proceni agencije RobekoSem, a više od 3.000 vodećih svetskih kompanija pozivaju se svake godine da učestvuju.
Pomenute nagrade, navode predstavnici „Henkela“, predstavljaju priznanje kontinuiranim zalaganjima te kompanije da postigne više sa manje, kao konceptom koji je osnova njene strategije održivosti.
Najavljeno je da je cilj da do 2030. godine, kompanija utrostruči vrednost koju stvara u odnosu na uticaj koji nastaje kroz njeno poslovanje, proizvode i usluge.