SNS: “Moravski koridor – potencijal za razvoj privrede i turizma”

Postavljeno: 18.12.2019

Izgradnja Moravskog koridora je istorijski događaj za naš grad i region duž Zapadne Morave, a opozicija je, po običaju, i pre nego što se zvanično krenulo sa radovima počela da kritikuje ovaj projekat koji će spojiti Istočnu i Zapadnu Srbiju, rekla je članica Saveta za informisanje kruševačkog odbora SNS Nevena Đurić. Ona je, na konferenciji za novinare zaključila da “opoziciji neke stvari moraju da se ponavljaju barem dva puta”, te je konferenciju posvetila podacima o koridoru čija gradnja je zvanično počela prošle nedelje

Uz konstataciju da opozicija tvrdi kako je koridor preskup i nepodoban projekat i kako će doprineti daljem odlivu stanovništva, Đurić je podsetila da će koridor spojiti tri okruga, da će njegova dužina iznositi 112,37 kilometara, te da će to biti najširi autoput sa šest traka i širinom kolovioza od 30 metara. Podsetila je i da će duž ove saobraćajnice biti izgrađeno 130 objekata, 11 isključenja i 4 odmarališta, a da će Kruševac jedini imati dva isključenja i jedno odmaralište- Moravište.

Osim samog autoputa, naglasila je Đurić, paralelno će se raditi i dva projekta: telekomunikacijski koridor, odnosno digitalizacija autoputa čime će se povećati stepen bezbednosti i sigurnost u vožnji i uređenje korita Zapadne Morave, čime će  rešiti problem izlivanja i plavljenja domaćinstava u blizini njenih obala.

Kao važne prednosti izgradnje koridora, Đurić je navela i planiranu izgradnju industrijskih parkova duž autoputa u Čačku, Kraljevu, Trsteniku, Kruševcu, Ćićevcu i Varvarinu. 

Svaki od ovih parkova doneće nova radna mesta, nove fabrike, investitore i mogućnost da se mladi zaposle, rade i zasnuju svoje poodice i tu ostanu da žive – rekla je Nevena Đurić, dodajući da im koridor omogućava i nalaženje poslova u susednim gradovima, a da ne moraju da se sele.

Đurićka je, na kraju, ocenila da je prethodnih 30 godina Srbija nazadovala zbog, kako je rekla, raspada države, sankcija, loših privatizacija, uništavanja infrastrukture i nespremnosti da se ti problemi rešavaju, a da će se narednih 30 godina ubrzano razvijati i jačati svoje potencijale. 

N.B.

Ostale vesti

back-to-top