Održana radionica o digitalnom marketingu
Postavljeno: 06.03.2020
Regionalna privredna komora Kruševac, u saradnji sa Centrom za informacione tehnologije, za privrednike iz Rasinkog okruga, organizovala je radionicu digitalnog marketinga. Cilj radionice je upoznavanje privrednika sa interent alatima potrebnim za promovisanje njihovih firmi, odnosno, usluga i proizvoda
Radionica je organizovana u prostorijama Privredne komore Kruševac, a da saznaju nešto više o online poslovanju i povezivanju sa potrošačima, priliku je imalo trideset privrednika koji posluju na teritoriji Okruga.
– Prošle godine kruševačka Privredna komora realizovala je projekat besplatne izrade sajtova za trideset privrednika, a današnji info panel je nastavak tih aktivnosti, kroz projekat “Digitalni marketing”- kazala je Nevena Đurić, stručna saradnica za projekte u Regionalnoj privrednoj komori Kruševac.
Objašnjavajući značaj ovakvih obuka, Đurić je rekla da digitalni marketing predstavlja ključnu tačku uspešnosti u svetu marketinga i reklamiranja, te da digitalne strategije daju jednu novu liniju života i vetar u leđa za promociju brenda i poslovanja kompanija.
Prema rečima Aleksandra Mitića iz Centra za informacione tehnologije, kroz četiri radionice, koliko ih je planirano za privrednike iz Rasinkog okruga, učesnici će imati prilike da se upozanju sa svim potrebnim internet alatima, kako bi na internetu mogli što bolje da promovišu svoje usluge i proizvode.
– U današnje vreme digitalni marketing je neophodan, jer sve usluge i proizvode koje pretražujete, pretražujete ih putem interneta. Digitalni alati su jedan od preduslova da budete vidljivi na tržištu, saradnicima i budućim klijentima– kazao je on, dodajući da očekuje da će učesnici radionica , kroz jedan gotov paket za promovisanje usluga i proizvoda, nakon obuke postići vidljive poslovne rezulatate.
Digitalni marketing je oblast marketinga koja se pre svega bavi kreiranjem onlajn strategija, u cilju brendiranja i pospešivanja vidljivosti digitalnog lika neke kompanije na internetu. Sve češće, do želejnog proizvoda ili usluge dolazi se putem onlajn pretrage, mnogo više nego posredstvom direktnog marketinga. Istraživanja pokazuju da više od dve trećine korisnika društvenih mreža posećuje onlajn prodavnice i kupuje proizvode posredstvom interneta.
D.P.