+381 64 812 51 81
Naslovna » Ekonomija » Henkel saopštio –  dobri rezultati u drugom kvartalu

Henkel saopštio –  dobri rezultati u drugom kvartalu

– Henkel je postigao snažan učinak u drugom kvartalu, dostigavši novi rekord kada su u pitanju rezultati kvartalne prodaj. Prodaja je zabeležila značajan rast na oko 5,1 milijardi evra, a sva tri sektora doprinela su ovom pozitivnom razvoju – izjavio je izvršni direktor kompanije Henkel, Hans Van Bajlen.

Prema navodima iz kompanije Henkel sa 5,098 milijardi evra, prodaja je u drugom kvartalu ove godine dostigla novi rekord i zabeležila nominalni rast od 9,6 odsto u poredjenju sa istim periodom prošle godine.

– Organska prodaja, koja isključuje uticaj efekata kursnih razlika i kupovine/prodaje, zabeležila je snažan rast od 2,2 odsto. Korigovani operativni profit (EBIT) porastao je za 11 odsto na 909 miliona evra. Korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) porastao je za 0,2 procentna poena na 17,8 odsto. Korigovani prinos po prioritetnoj akciji porastao je za 10,7 odsto, sa 1,40 evra na 1,55 evra. Neto obrtni kapital kao procenat prodaje povećan je za 0,1 procentnih poena na 5,2 odsto – navode u Henkelu.

Preciziraju da je sektor Adhezivi Tehnologije zabeležio organski rast prodaje od 3,4 odsto., da je sektoru Beauty Care organska prodaja bila na prošlogodišnjem nivou dok je sektor Deterdženti i kućna hemija zabeležio je rast prodaje od 2,1 odsto.

Tržišta u razvoju ponovo su natprosečno doprinela organskom rastu Henkel Grupe, sa veoma povećanjem prodaje od 4,7 odsto, dok su razvijena tržišta zabeležila rast prodaje od 0,5 odsto.

Prodaja je u prvoj polovini godine, kako je saopšteno, prvi put premašila 10 milijardi evra i zabeležila rast od 11,5 odsto,  organska prodaja, korigovana za uticaj efekata kursnih razlika i kupovine/prodaje, imala je rast od 3,1 odsto, krigovani operativni profit porastao je za 12,3 odsto, sa 1,57 milijardi na 1,76 milijardi evra, korigovani prihod od prodaje povećan je 17,2 odsto na 17,4 odsto, a korigovani prinos po prioritetnoj akciji zabeležio je rast od 10,9 odsto sa 2,67 evra na 2,96 evra.

Kompanija Henkel, kako je navedeno, očekuje da u ovoj godini dostigne organski rast prodaje od 2 do 4 odsto, kao i da sva tri poslovna sektora zabeleže organski rast prodaje u tom rasponu. Kada je u pitanju korigovani prihod od prodaje (EBIT marža), u poredjenju sa prošlom godinom Henkel očekuje povećanje na više od 17 odsto i rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji izmedju 7 i 9 odsto.

- Henkel je postigao snažan učinak u drugom kvartalu, dostigavši novi rekord kada su u pitanju rezultati kvartalne prodaj. Prodaja je zabeležila značajan rast na oko 5,1 milijardi evra, a sva tri sektora doprinela su ovom pozitivnom razvoju - izjavio je izvršni direktor kompanije Henkel, Hans Van Bajlen. Prema navodima iz kompanije Henkel sa 5,098 milijardi evra, prodaja je u drugom kvartalu ove godine dostigla novi rekord i zabeležila nominalni rast od 9,6 odsto u poredjenju sa istim periodom prošle godine. - Organska prodaja, koja isključuje uticaj efekata kursnih razlika i kupovine/prodaje, zabeležila je snažan rast od 2,2 odsto. Korigovani…

Review Overview

Rejting korisnika Budite prvi !
x

Proveri i

Novine GRAD na “čašici” razgovora sa čitaocima

U okviru projekta Local Press Laboratorija koji se realizuje uz podršku Asocijacije lokalnih medija Local press i organizacije Free Press ...

Od sutra novo popuštanje mera

Do hiljadu ljudi na otvorenom  mestu a do 100 u zatvorenom prostoru, neke su od predviđenih mera popuštanja, prethodno donetih ...

Protest zbog gašenja odeljenja u Srednjoj školi u Varvarinu

Profesori, roditelji i učenici  protestovali su danas ispred Opšte biblioteke  u Varvarinu, zbog  gašenja odeljenja ekonomski tehničar u Srednjoj školi ...

Počinje montaža javne garaže

Nakon pripremnih radova koji će kompletno biti završeni ovog vikenda, u ponedeljak (1.jun)  se kreće sa monatažom fast garaže kod ...

Danas je Svetski dan bez duvanskog dima (31.maj)

“Mladi u dimu manipulacija” tema je ovogodišnjeg Svetskog dana bez duvanskog tima, a cilj kampanje je da se mladi ljudi ...