Henkel objavio Izveštaj o održivosti za 2016. godinu
Postavljeno: 27.02.2017
– U 2016. godini još jednom smo poboljšali rezultate na polju održivosti. Želimo da doprinesemo postizanju globalne održivosti medjunarodne zajednice i ciljeva za očuvanje klime. Postavili smo sebi visoke ciljeve: želimo da postanemo kompanija koja dugoročno brine o klimi, kao i da nastavimo da još više doprinosimo društvenom napretku – izjavila je Katrin Menges, izvršni potpredsednik za ljudske resurse i predsednica Saveta održivosti u kompaniji Henkel.
Cilj dugoročne strategije održivosti kompanije Henkel je „ostvariti više sa manje“. U prošloj finansijskoj godini, kompanija je, kako je saopšteno, još jednom postigla konkretan napredak ka dostizanju svojih prelaznih ciljeva za 2020. godinu u odnosu na 2010. godinu.
Potrošnja energije i emisije CO2 po toni proizvoda smanjile su se za 22 odsto, količina generisanog otpada po toni proizvoda smanjena je za 26 odsto, dok je potrošnja vode po toni proizvoda opala za 23 odsto. Ciljevi za 2020. godinu za ova tri parametra su smanjenja od 30 odsto.
Zaštita na radu do sada je poboljšana za 17 odsto sa ciljem povećanja od 40 odsto za 2020. godinu, dok je neto prodaja po toni proizvoda povećana za 8 odsto sa ciljem da se povećanja za 22 odsto do 2020. godine u odnosu na 2010. godinu.
– Henkel je uspeo da značajno poboljša odnos izmedju ostvarene vrednosti i ekološkog otiska za 42 odsto u odnosu na početnu 2010. godinu, a do 2020. godine, kompanija planira da poveća efikasnost iskorišćenja svojih resursa za 75 odsto – navedeno je u Izveštaju.
Saopšteno je i da su Henkelovo održivo poslovanje i nastojanja impresionirali su i stručnjake za održivost, rejting agencije i tržišta kapitala, te je Henkel, izmedju ostalog, uvršten u Dau Džons svetski indeks održivosti.
Kompanija takodje zauzima 15. mesto na listi „100 najodrživijih globalnih korporacija“ prema izboru medijske i investicione konsultantske firme Corporate Knights.
Prema rejtingu kompanija Oekom Research i Sustainalytics, Henkel je prepoznat kao vodeća kompanija u svom sektoru.
Kako bi osnažio svoju vodeću poziciju na polju održivosti u budućnosti, Henkel namerava da poboljša angažovanost svojih zaposlenih po pitanju održivosti.
– Do danas, preko 10.000 zaposlenih je već završilo obuke kako bi postali ambasadori održivosti i dobili neophodno znanje da približe svojim kolegama, dobavljačima, potrošačima ili čak deci u školama, značaj održivosti – rekla je Katrin Menges.
Godišnji Izveštaj o održivosti kompanije Henkel glavni je izvor podataka u pogledu ciljeva za održivost i učinkovitost kompanije, a od sada svi naredni izveštaji o tome biće dostupni samo u digitalnom izdanju u vidu interaktivnog dokumenta sa mnogim linkovima i detaljnim informacijama prilagodjenih korisnicima, kao i kompaktnijem formatu namenjenom široj ciljnoj grupi.
Više informacija o održivosti u kompaniji Henkel dostupno je na www.henkel.com/sustainability.