Henkel beleži dobre rezultate
Postavljeno: 20.05.2016
Kompanija Henkel je zabelezila je dobar pocetak poslovne 2016. godine
Prodaja je imala porast od 0,6 odsto i dostigla 4,456 milijardi evra. Zbog negativnih efekata kursnih razlika od 3,4 odsto, prodaja je porasla za 4,0 odsto.
Organski rast prodaje, koji iskljucuje uticaj strane razmene i akvizicije/prodaje, iznosio je 2,9 odsto. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troskova i troskova restrukturiranja, korigovani operativni profit (EBIT) povecan je za 6,2 odsto, sa 707 miliona evra na 751 milion evra.
Korigovani prihod od prodaje (EBIT marza) zabelezio je rast odsnaznih 0,8 procentnih poena na 16,8 odsto. Finansijski rezultat poboljsan je za 2 miliona evra, na -7 miliona evra.
Korigovani kvartalni neto prihod, nakon oduzimanja iznosa koji se pripisuju manjinskim akcionarima, porastao je za 7,6 odsto, sa 510 miliona evra na 549 miliona evra.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite.
Henkel zapošljava gotovo 50.000 ljudi, a u fiskalnoj 2015. godini ostvario je prodaju od 18,1 milijardi evra i operativni profit od 2,9 milijardi evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.