EPS: Portal „Uvid u račun“ ponovo dostupan
Postavljeno: 23.01.2024
Na Portalu „Uvid u račun“, koji je ponovo dostupan, korisnicima za elektronsko plaćanje i preuzimanje računa u elektronskom obliku moguće je detaljno pregledati svoju potrošnju po zonama i tarifama, kao i arhivu uplata tokom prethodne tri godine
Aktiviranjem jedinstvenog Portala „Uvid u račun” za Republiku Srbiju, prestali su sa radom dosadašnji regionalni Portali. Registracijom na novi Portal, korisnici dobijaju pristup tehnički unapređenoj verziji sa novim korisničkim funkcijama. Prijava ili registracija vrše se na linku https://portal.eps.rs/ nakon unosa korisničkog imena ili mejla i lozinke, potom je dostupno bezbedno i brzo plaćanje računa bez odlaska u poslovnice platnih institucija. Računi se mogu plaćati sistemom za instant plaćanja IPS skeniranjem i platnim karticama kao što su Dina, Visa i MasterCard.
Svi računi za decembar mesec dostavljeni su i „Pošti Srbije“ uz rok za popust do 29. januara korisnicima koji redovno plaćaju ukupan iznos za utrošenu električnu energiju.
Iako digitalna pretnja i problemi nisu ni u jednom trenutku ugrozili proces proizvodnje električne energije, niti bezbednost podataka naših kupaca, Elektroprivreda Srbije preduzima sve mere kako do ovakvih incidenata ne bi iznova dolazilo. Podizanje nivoa digitalne bezbednosti, kao ključnog prioriteta zbog zahtevnih procedura, veličine i složenosti sistema, uslovilo je postepeno vraćanje sistema u funkciju, te je strpljenje neophodno.
Za sve reklamacije i pitanja na usluzi je kol centar EPS koji se može dobiti besplatnim pozivom na broj 0800111202.
J. S.