U Kruševcu organizovana promocija projekta “DM INKUBATOR”

Postavljeno: 11.10.2018

U  Biznis inkubator centru  organizovana je promocija projekta „DM INKUBATOR“  koji je Kompanija DM pokrenula sa ciljem da se srpskim proizvođačima pruži mogućnost da, kroz lanac DM prodavnica, razviju i plasiraju svoje proizvode

Kruševac je jedan od osam gradova u Srbiji u kojima je promovisan projekat osmišljen kao podrška potencijalnim preduzetnicima pri pokretanju posla, a sa ciljem da se doprinese razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na srpskom tržištu.

Učešćem u ovom projektu proizvođači iz segmenta hrane, dodatka prehrani ili kozmetike, odnosno, proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave  na domaćem, potencijalno i na najzahtevnijim evropskim tržištima.

– DM je međunarodna kompanija koja postoji više od 40 godina u 13 zemalja širom Evrope i čast nam je da smo dobili mogućnost da baš u Srbiji pokrenemo ovakav projekat koji ima za cilj da promoviše srpske preduzetnike i preduzetništvo i da ustvari pruži srpskim kupcima inovatovne i kreativne proizvode – kazao je Predrag Petrović, član uprave Kompanije DM za Srbiju i Makedoniju.

Projekat „DM INKUBATOR“  pokrenut je 1. oktobra i biće otvoren do 30. novembra, a nakon provere i selekcije proizvoda, odabrani proizvođači dobiće priliku da, kroz programe podrške organizatora i partnera na ovom projeketu, unaprede svoje proizvode.

– Pozivamo preduzetnike iz cele Srbije da prijave svoje proizvode koji su novi i inovatni na tržištu, iz segmenta hrane, dodatka prehrani ili kozmetike, što je praktično i asortiman koji postoji u DM-u. Najbolji proizvodi koji budu izabrani ulaze u proces dodatnog unapređenja, kroz savetovanje i mentoring dobavljača, redizajn ambalaže i primenu najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta – kazao je Petrović, dodajući da kroz pomenutu podršku izabrani proizvođači dobijaju priliku da budu pozicionirani na police u maloprodajnim objektima DM-a u celoj Srbiji, a najbolje prodavani u budućnosti i mogućnost i preporuke za pozicioniranje u drugim zemljama širom Evrope gde DM posluje.

Govoreći o kriterijumima odabira proizvoda, Petrović je rekao  da proizvod mora biri proizveden u Srbiji i da mora imati dokumentaciju o poreklu sirovine, da je poželjno da  ne sadrži veštačke boje, arome i konzervanse, te da će prednost u odabiru imati oni proizvodi koji su ili čiji je jedan ili više sastojaka organsko sertifikovanog porekla. Svi uslovi konkursa detaljno su opisani na posebnoj internet strani dm-inkubator.rs, na kojoj se i može izvršiti onlajn prijava.

Projekat „DM INKUBATOR“ realzuje se u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica.

Domaćin promocije u Kruševcu bila je Agencija za regionalni razvoj Rasinskog okruga, koja je ujedno zadužena i za promociju ovog projekta, kao i za podršku kandidatima  zainteresovanima za ovaj program.

Ostale vesti

back-to-top