+381 64 812 51 81
Naslovna » Ekonomija » Tradicionalna „Top Serbian Brands“ priznanja

Tradicionalna „Top Serbian Brands“ priznanja

Henkel saopštio – Merix deterdžent za veš u osam najboljih robnih brendova za 2015. godinu

Potrošači su Merix, brend kompanije Henkel, izabrali za najbolji robni brend u oblasti kućne hemije, u okviru tradicionalne dodele nagrada ekskluzivnog časopisa „TOP SERBIAN BRANDS“. Kao i prethodnih godina, priznanja su dodeljena u 58 glavnih kategorija, na osnovu glasova građana Srbije koji su, kako je saopšteno iz kompanije „Henkel“ i ovog puta prepoznali vrhunski kvalitet i ukazali poverenje samo najboljima.

U okviru ovogodišnje ankete, u kojoj je učestvovalo više od dve hiljade potrošača na teritoriji Srbije, glavni kriterijumi bili su prepoznatljivost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost u poslovanju, kao i poslovni rezultati brenda. Priznanje koje je pripalo brendu Merix za najbolji proizvod u oblasti kućne hemije, predstavlja dodatnu potvrdu da svakodnevni rad i ulaganje u razvoj proizvoda uvek nađu put do potrošača. Zadovoljstvo kupaca je naš prioritet i ovo priznanje predstavlja još jedan dokaz kvaliteta – navode u kompaniji „Henkel“.

Podsećaju da brend Merix ima tradiciju dužu od tri decenije, da vodeću ulogu na tržištu održava negujući nemačke standarde kvaliteta, ujedno se trudeći da se prilagodi zahtevima tržišta, te da radi na kontinuiranom ulaganju u istraživanje i tehnologiju i, naravno, inoviranju svoje dobro proverene formule.

Henkel saopštio - Merix deterdžent za veš u osam najboljih robnih brendova za 2015. godinu Potrošači su Merix, brend kompanije Henkel, izabrali za najbolji robni brend u oblasti kućne hemije, u okviru tradicionalne dodele nagrada ekskluzivnog časopisa „TOP SERBIAN BRANDS“. Kao i prethodnih godina, priznanja su dodeljena u 58 glavnih kategorija, na osnovu glasova građana Srbije koji su, kako je saopšteno iz kompanije „Henkel“ i ovog puta prepoznali vrhunski kvalitet i ukazali poverenje samo najboljima. -U okviru ovogodišnje ankete, u kojoj je učestvovalo više od dve hiljade potrošača na teritoriji Srbije, glavni kriterijumi bili su prepoznatljivost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost u poslovanju, kao i…

Review Overview

Rejting korisnika Budite prvi !
x

Proveri i

Mesec solidarnosti sa starima: Oktobar prođe, samoća osta

Da je za većinu pripadnika „trećeg doba“ usamljenost teža od starosti i bolesti, kažu broja istraživanja koja godinama unazad sprovode ...

Zemun bolji od Trajala (2:1)

Fudbaleri Trajali pretrpeli i sedmi poraz ove sezone U utakmici 20. kola Prve lige Srbije, FK Trajal je poražen na ...

„Sportić u vrtić“ u deset obdaništa

Tradicionalna sportsko – promotivna manifestacija „Sportić u vrtć“ u narednih petnaestak dana, odnosno do 3. decembra, biće sprovedena u deset ...

Košarkaši Palestre prvaci države

Košarkaši Palestre u sastavu Miloš Nedeljković, Lazar Vićić, Marko Didić i Miloš Đokić u pratnji trenera Gorana Milovanovića osvojili su ...

Privrednici smatraju da je digitalizacia poslovanja neophodna

Više od 93 odsto vlasnika malih i srednjih preduzeća u Srbiji smatra da je neophodno da digitalizuju svoje poslovanje kako ...