+381 64 812 51 81
Naslovna » Ekonomija » Henkel najavio ambiciozne ciljeve za održiva pakovanja

Henkel najavio ambiciozne ciljeve za održiva pakovanja

Kompanija Henkel saopštila je da je postavila dodatne ciljeve u oblasti održivog pakovanja, u cilju podsticanja cirkularne ekonomije, koji podarazumevaju da do 2025. godine sva Henkelova pakovanja mogu da se recikliraju, razgrađuju i ponovo koriste. Do istog roka  Henkel planira da koristi 35 odsto reciklirane plastike za svoju robu široke potrošnje u Evropi

U toj kompaniji podsećaju da su već decenijama fokusirani na održivost u pakovanju te da novi strateški okvir predstavlja holistički pristup, te naglašava ambiciju kompanije kao lidera održivosti da pokreće napredak ka održivoj budućnosti zajedno sa svojim partnerima iz raznih industrija.

– Danas je važnije nego ikad pre da kompanije, potrošači, vlade i druge organizacije pokreću napredak ka cirkularnoj ekonomiji. Možemo dobro živeti u okvirima ograničenih resursa naše planete samo ako recikliramo i iznova koristimo što više materijala. Ovaj koncept nalazi se u središtu našeg pristupa održivom pakovanju. Zajedno sa našim partnerima duž čitavog lanca vrednosti, želimo da uključimo materijale dobijene iz održivih izvora u pametne dizajne kako bismo zatvorili krug – zarad koristi ljudi i planete – istakla je Ketrin Menges, izvršna potpredsednica sektora ljudskih resursa u Henkelu i predsednica Henkelovog Saveta održivosti.

Novi okvir za održivo pakovanje kompanije Henkel sastoji se iz tri ključne faze cirkularnog lanca vrednosti od kojih se svaka primenjuje u određenim aktivnostima. Što se tiče materijala iz održivih izvora Henkel je posvećen uključivanju sve većeg udela održivih materijala u pakovanja svojih proizvoda, što se odnosi i na korišćenje recikliranih materijala, kako reciklirane plastike tako i obnovljivih materijala kao što su papir i karton.

Kompanija takodje  planira da se još više fokusira na principe dizajna koji omogućavaju cirkularnu ekonomiju od samog početka. Pored toga, pametan dizajn uključuje ponovno osmišljavanje koncepta pakovanja, a kompanija Henkel će istražiti inovativna rešenja duž čitavog lanca vrednosti u oblasti pakovanja za prevoz i sa tim povezane logistike. Pri tome, Henkel nastavlja sa svojim naporima da smanji količine materijala za pakovanje koje koristi i da obezbedi korišćenje pakovanja samo kada je ono neophodno.

Kompanija je, kako je saopšteno, posvećena omogućavanju reciklaže pakovanja proizvoda nakon upotrebe, kao na primer stupajući u partnerstva radi promovisanja odgovarajućih sistema za reciklažu, kompanija će dalje istraživati rešenja kao što su sistemi za ponovno punjenje, koji bi omogućili potrošačima da koriste isto pakovanje. Dodatno, Henkel aktivno traži materijale koji omogućavaju vraćanje pakovanja u prirodu, kao što su biorazgradivi materijali koji su u skladu sa međunarodnim standardima razgradivosti.

U Henkelu navode da je napredak ka održivom pakovanju moguć samo ukoliko organizacije širom industrija i duž lanca vrednosti rade zajedno uz podsećanje da kompanija Henkel sarađuje sa raznim partnerima kako bi pokrenula inovacije u razvoju pakovanja i promovisala bolju infrastrukturu za reciklažu.

Kompanija učestvuje u inicijativi „New Plastics Economy“, (Ekonomija nove plastike) pokrenutoj od strane Fondacije Elen MekArtur, koja okuplja interesne strane u cilju osmišljavanja načina ponovne upotrebe plastike i napredovanja ka cirkularnoj ekonomiji. Henkel je takođe partner sa „Plastic Bank“ (Bankom plastike), društvenim preduzećem koje za cilj ima uklanjanje plastike iz okeana i pružanje mogućnosti ljudima da ostvare benefite uklanjajući plastični otpad iz svoje lokalne životne sredine. Plastika koja se sakupi dostupna je kao materijal za recikliranje.

Kompanija Henkel saopštila je da je postavila dodatne ciljeve u oblasti održivog pakovanja, u cilju podsticanja cirkularne ekonomije, koji podarazumevaju da do 2025. godine sva Henkelova pakovanja mogu da se recikliraju, razgrađuju i ponovo koriste. Do istog roka  Henkel planira da koristi 35 odsto reciklirane plastike za svoju robu široke potrošnje u Evropi U toj kompaniji podsećaju da su već decenijama fokusirani na održivost u pakovanju te da novi strateški okvir predstavlja holistički pristup, te naglašava ambiciju kompanije kao lidera održivosti da pokreće napredak ka održivoj budućnosti zajedno sa svojim partnerima iz raznih industrija. - Danas je važnije nego ikad…

Review Overview

Rejting korisnika 4.5 ( 11 glasova)
x

Proveri i

SSP: „Srbija je zemlja hrabrih ljudi koji ne odustaju“

O poštovanju ljudskih prava u Srbiji, protestu zaposlenih u Pošti , uzbunjivačima i aktuelnim dešavanja u našem gradu, na konferenicji ...

Od KfW –a 11 miliona evra za deponije u Kruševcu i Vranju 

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović otpisala je ugovore sa nemačkom razvojnom bankom KfW, vredne ...

Ivan Stefanović ipak novi trener Napretka!

Pošto je Predrag Rogan podneo ostavku, fudbalere Napretka u prethodne dve utakmice vodio je dugogodišnji pomoćni trener u klubu iz ...

Deca koja su se otrovala hranom dobro, u trsteničkom vrtiću u toku dezinfekcija

Šestoro dece iz trsteničkog vrtića Biseri, koja su zbog trovanja hranom juče primljena u kruševačku Bolnicu dobro se osećaju i ...

SNS: „Opozicija ne zna za pristojnost, već samo za divljanje i uništavanje“

U redovnom obraćanju medijima portparolka kruševačkog Odbora Srpske napredne stranke Katarina Milosavljević pohvalila je sugrađane koji su se „na miran, ...