Ниш највише од свих локалних самоуправа издваја за медијске садржаје

Postavljeno: 23.03.2016

Oд почетка године до данас градови и општине издвојили су 671 милион динара за суфинанисрање медијских садржаја, што је за петину више него целе прошле године када су локалне самоуправе расподелиле 560 милиона динара. Kонкурс је до сада расписало 87 локалних самоуправа од укупно 166

За медије је највише издвојио Ниш – 68.205.000 динара, што је за 10.490.000 динара више него прошле године. Ниш је један од ретких градова чије општине такође издвајају средства за суфинансирање медијских садржаја. Тако је општина Медијана први пут ове године расписала конкурс и  издвојила 1,6 милиона динара, док је општина Пантелеј определила 1,9 милиона односно за 200.000 више него прошле године.

Најмање новца издвојила је општина Бојник која је конкурсом предвидела 300.000 за медијске садржаје.

Подсетимо, у прошлој години у Србији је на сва три нивоа власти, републичком, покрајинском и локалном, за суфинансирање медијских садржаја од јавног интереса потрошено око 880 милиона динара. Министарство културе и информисања у те сврхе издвојило је 250 милиона, Покрајински секретаријат за информисање 70 милиона, а локалне самоуправе 560 милиона динара.

Удружење новинара Србије (УНС) заговара издвајање најмање 2 одсто буџета локалних самуправа за суфинансирање медијских садржаја у области јавног информисања, а према нашем истраживању, просечан износ који су општине и градови издвојили за те намене у току 2015. није прешао један одсто локалних буџета.

Ostale vesti

back-to-top