Đaci se vratili u klupe
Postavljeno: 21.02.2022
Posle produženog sretenjskog raspusta, a nakon što se epidemiološka situacija poboljšala u odnosu na pre desetak dana, đaci su se danas (21. februara) vratili u školske klupe. Novina je da su sada, za razliku od početka drugog polugodišta kada su stariji osnovci i srednjoškolci bili na kombinovanom modelu, svi đaci u školski klupama svakog dana.
-Od danas se nastavlja drugo polugodište, od Tima za škole smo dobili obaveštenje koje smo prosledili svim osnovnim i srednjim školama da se nastava održava neposredno. Kao i do sada, škole će dostavljati podatke o broju zaraženih profesora i učenika, a Tim za škole će svakog petka donositi odluku kako će se raditi naredne nedelje. Očekujemo da će se nastaviti sa neposrednom nastavom, jer se polako smanjuje broj zaraženih – kaže za naš portal načelnik Školske uprave Kruševac, Zoran Asković.
Zbog loše epidemiološke situacije, učenici su bili na produženom raspustu, a „izgubljeni“ školski dani biće nadoknađeni.
-Ovaj raspust je produžen za tri dana, i za toliko će školska godina biti produžena. Takođe, jesenji raspust bio je produžen za dva dana, koja će škole nadoknaditi ili radnim subotama ili produžetkom nastave tokom radnog dana – objašnjava Asković.
Predsednik kruševačkog Odbora Unije sindikata prosvetnih radnika Srbije Dobrivoje Marjanović, kaže da je povratak na neposrednu nastavu značajan za nastavnike i za učenike.
–Korisno je što smo se vratili na neposrednu nastavu jer je to najkvalitetniji vid nastave, posebno je značajno zato što nam u narednom periodu dolazi prijemni ispit i upis u srednje škole. Epidemiološka situacija je povoljnija, iako smo tokom raspusta dobijali informacije da su se učenici zaražavali.
Inače, prema podacima koji se nalaze na sajtu Ministarstva prosvete u periodu od 9. do 17. februara, broj obolele dece školskog uzrasta od 6 do 18 godina je bio 3.200 na nivou Srbije (0,42 odsto) obolelih. Broj dece školskog uzrasta u ukupnom broju potvrđenih slučajeva korone u istom periodu iznosio je 4,3 odsto.
M.S.