A1: Kruševac dobio urbani vrt u okviru projekta „Niklo kao ja“
Postavljeno: 06.11.2024
U okviru projekta „Niklo kao ja“, kompanija A1 Srbija nastavlja sa sadnjom urbanih vrtova, čineći gradove zelenijim i otpornijim na klimatske promene. Kruševac je ove godine postao jedan od novih 10 gradova u Srbiji koji će dobiti urbani vrt – stepski vrt, moderan prostor koji koristi ukrasne trave i biljke naglašene strukture kako bi uneo pokret i dinamiku u urbanu sredinu, stoji u medijskom saopštenju koje potpisuje kompanija A1, i koje prenosimo u celini:
Stepski vrt koristi tonove žute, plave i svetlozelene boje koji u kombinaciji sa zimzelenim grmovima i drvećem stvaraju stabilnost i svež, savremen izgled. Visine i teksture biljaka doprinose vizuelnoj raznolikosti, dok dizajn koristi vetar kao prirodni element koji oživljava prostor elegantnom igrom boja i oblika. Ovaj vrt ne samo da doprinosi estetici grada, već i promoviše očuvanje biodiverziteta u urbanim sredinama. Projekat „Niklo kao ja“ kompanija A1 Srbija sprovodi u saradnji sa Udruženjem građana Ekonaut i lokalnim samoupravama.
„Stepski vrt u Kruševcu predstavlja spoj prirodnih elemenata i urbanog dizajna, donoseći svežinu i pokret u srce grada. Ovaj vrt nudi prostor za uživanje u prirodi i podstiče povezanost zajednice sa njenim prirodnim okruženjem,“ izjavio je Vladimir Milutinović, pejzažni arhitekta i saradnik UG Ekonaut.
Prošle godine u okviru projekta „Niklo kao ja“ zasađeno je deset urbanih vrtova u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Bečeju, Kragujevcu, Novom Pazaru, Subotici, Somboru i Smederevu. Ove godine planirana je sadnja novih deset, uključujući i vrt u Kruševcu, čime A1 Srbija nastavlja svoju misiju širenja zelenih površina i unapređenja kvaliteta života u urbanim sredinama.
A1 Srbija kroz svoju ESG strategiju kontinuirano ulaže u postizanje dugoročnih ciljeva u oblasti održivosti. Ovaj pristup ne obuhvata samo projekte delovanja na klimatske rizike i zaštitu biodiverziteta, kao što je Niklo kao ja, već uključuje i dugoročne planove dekarbonizacije, povećanja udela održive energije iz sopstvene proizvodnje, povećanja energetske efikasnosti u poslovnim operacijama i poštovanje principa cirkularne ekonomije. Kao vodeći prozjumer u sektoru telekomunikacija, A1 je do sada postavio blizu 6.000 solarnih panela na 330 lokacija, što je ekvivalent godišnjoj potrošnji električne energije više od 750 domaćinstava. Investicije u OIE su deo strateškog opredeljenja kompanije i cilja postavljenog na nivou cele A1 Grupe, koji se odnosi na postizanje klimatske neutralnosti do kraja 2030.
Komentari