Zaboravite broj pratilaca – važna je povezanost, mikroinfluenseri sve više dominiraju
Postavljeno: 24.06.2025

Mikroinfluenseri, korisnici društvenih mreža sa između 1.000 i 100.000 pratilaca, postaju ključni akteri u savremenim marketinškim strategijama
Za razliku od poznatih ličnosti i velikih influensera, njihova vrednost ne meri se brojkama, već kvalitetom odnosa koji imaju sa svojom publikom.
U digitalnom prostoru, gde su korisnici sve otporniji na klasične reklame i sponzorisane sadržaje, mikroinfluenseri nude autentičniji pristup. Njihovi sadržaji deluju prirodno i neposredno, što ih čini pogodnim za promociju proizvoda i usluga na organski način.
Brendovi sve češće biraju upravo ovu grupu kreatora jer ostvaruju visoku stopu angažovanja, bolji odziv publike i veće poverenje. Umesto masovnog dopiranja do široke publike, mikroinfluenseri ciljaju određene niše i geografske zajednice, što omogućava efikasnije pozicioniranje na tržištu.
U eri personalizovanog marketinga, mikroinfluenseri predstavljaju optimalan balans između dosega i relevantnosti, a sve više kampanja temelji se upravo na njihovoj sposobnosti da utiču – ne kroz broj pratilaca, već kroz stvarnu povezanost.
M.M.
Foto: pixabay
Komentari