Henkel i Delez podržali kampanju Crvenog krsta Srbije – od svakog Merixa 10 dinara za zimovanje dece sa smetnjama u razvoju

Postavljeno: 11.09.2019

Kompanije Henkel i Delez Srbija podržale su program Crvenog krsta „Za dečiju igru na svežem planinskom vazduhu“, zahvaljujući kojem će socijalno ugroženoj i deci sa smetnjama u razvoju biti omogućeno da ove godine odu na zimovanje i raspust provedu u prirodi. U kampanji čiji zaštitni znak je brend Merix, svi potrošači će kupovinom Merix proizvoda u Maxi, Tempo i Shop&Go radnjama, donirati 10 dinara Crvenom krstu Srbije za ovu akciju, saopšteno je na konferenciji za novinare u sedištu Henkela u Beogradu. Kampanja će trajati do 3. oktobra

Henkel, kao društveno odgovorna kompanija rado se odazvao pozivu Crvenog krsta da zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerom, kompanijom Delez, pomogne da što više dece ode na odmor i oporavak u Mitrovo Polje ili na Zlatibor, gde Crveni krst obično realizuje ovu akciju, rekao je novinarima Đorđe Popović, generalni direktor sektora Deterdženti i kućna hemija u Henkel Srbija. 

Uradićemo zajedničku kampanju pod brendom Meriks, gde će se u svim Delezovim radnjama, od prodaje svakog komada Merixa izdvajati 10 dinara u poseban fond koji će biti ustupljen Crvenom krstu za boravak dece na planini – rekao je Popović.

Prema njegovim rečima, Merix je izabran za brend kampanje zato što je jedan od omiljenih u Srbiji. – Merix je jedan od najpoznatijih brendova u Srbiji. Star je više od 35 godina, svake godine se menja i prilagodjava potrebama potrošača i to ga čini tako uspešnim – objasnio je Popović. Dodao je i da Delez i Henkel imaju dugu stratešku saradnju, te da imaju i mnogo sličnosti.

To su dve vrlo uspešne kompanije koje dele iste vrednosti. Obe kompanije su poznate po jako visokom stepenu društvene odgovornosti – objasnio je on, podsećajući da Henkel ima program u okviru koga zaposleni predlažu lokalne projekte koje bi Henkel mogao da podrži, te da je od dolaska u Srbiju podržano više od 450 takvih projekata.

Da ovo nije prva akcija koju sa Henkelom organizuju za Crveni krst, rekla je Milica Popović, menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.

Kompanija Deleze je prepoznata kao društveno odgovorna kompanija i kao najveći donator hrane u Srbiji. Naša kompanija u tom smislu sarađuje sa više od 70 humanitarnih organizacija. Samo u prethodnoj godini donirali smo više od 1200 tona namirnica. Svakog dana doniramo voće i povrće, ali i druge vrste namirnica.

Milica Popović podsetila je i koliko je važno da se svi uključe u ovu akciju, ocenjujući da se kupci rado odazivaju ovakvim kampanjama ako im se ukaže na njihov značaj.

Poruka za ovakve akcije glasi da kupujemo pametno ali i srcem – dodala je ona.

U ime crvenog krsta, kompanijama Henkel i Delez zahvalio se Zvezdan Bradić, sekretar Crvenog krsta Čukarica koji je i najpoznatiji po ovoj akciji. 

To je naša tradicionalna akcija. Mi šaljemo decu na letovanje u Crnu Goru, Grčku, na zimovanje u Mitrovo Polje i na Zlatibor. Mislim da ćemo sada poslati veći broj dece, imajući u vidu kakve kompanije stoje iza nje i kakav je brend Merix. Na zimovanje će ići deca sa smetnjama u razvoju, većina nih nikada nije bila u prilici da otputuje na more ili planinu – saopštio je Bradić i dodao da svaka kompanija koja neguje korporativnu filantropiju donosi korist i društvu ali i sopstvenom poslovanju.

Konferencija za novinare bila je i prilika da Henkel najavi obeležavanje 180 godina od osnivanja kruševačke Merime koju je Henkel kupio 2002. godine, kao i da predstavi razvoj i poslovne rezultate fabrike u Kruševcu. Direktor ove fabrike, Dušan Antonijević rekao je, između ostalog, da je od nove godine, zahvaljujući investiciji od 35 miliona evra, proširen proizvodni kapacitet za deterdžente i kućnu hemiju u kruševačkoj fabrici, te da je ona jedna od najboljih fabrika Henkel sistema.

Antonijević je ukazao i da je kompanija Henkel u svoje fabrike u Srbiji do sada investirala više od 200 miliona evra, od čega 150 miliona u lokaciju Kruševac, a da se u 2019. godini našla na listi top 10 izvoznih kompanija iz Srbije zahvaljujući izvozu koji ostvaruje iz Kruševca, plasirajući svoje proizvode direktno na tržišta više od 30 zemalja širom sveta. 

Ostale vesti

back-to-top