Formirana nova elektronska usluga – ePisarnica
Postavljeno: 30.07.2024
Sva pravna i fizička lica širom Srbije dobila su još jedno olakšanje, niko više neće morati da čeka u redovima već je moguće onlajn, posredstvom Portala eUprava, završiti više od 2.000 poslova sa državom kao što su razne potvrde i zahtevu, a sve to zahvaljujući uvođenju modernog elektronskog kancelarijskog poslovanja u organe javne uprave
Osim što je moguće podnositi zahteve, dopune i druge dokumentarne materijale, postoji mogućnost i za praćenje statusa predmeta.
Za korišćenje ove usluge potrebno je prvenstveno registrovati se na sajtu elektronske uprave putem mobilne aplikacije ConsentID ili putem kvalifikovanog elektronskog sertifikata. Nakon pokretanja usluge postupak se započinje prilaganjem dokumenta, a ako se ne priloži, sistem će automatski kreirati zahtev. Posle podnetog zahteva moguće je preuzeti potvrdu o prijemu sa jedinstvenim brojem podneska.
Zahtev se može podneti u svoje ili u tuđe ime od strane zastupnika, komunikacija se odvija isključivo elektronskim putem da bi rešenje, uverenje ili drugi akt stigao u elektronsko sanduče, a o tome korisnicima stiže SMS poruka ili mejl.
Ovom inovacijom smanjena je papirologija, gužva, čekanje, a podignut je kvalitet usluga. EPisarnica će svima biti dostupna neprestano kako bi se odgovorilo na zahteve modernog doba i napredovalo u započetim reformskim procesima.
J.S.