EPS modernizuje naplatu zatvaranjem blagajni
Postavljeno: 03.11.2024
Elektroprivreda Srbije (EPS) odlučila je da zatvori 106 blagajni za naplatu električne energije širom zemlje, što je deo šire strategije modernizacije i digitalizacije svojih usluga. Građani će do februara moći da plaćaju račune za struju na šalterima u pet najvećih gradova: Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu. Nakon ovog roka, EPS će potpuno preusmeriti korisnike na alternativne kanale plaćanja, uključujući onlajn opcije i uplate putem pošte, banaka i menjačnica, u cilju poboljšanja dostupnosti i ubrzanja usluga
Kao deo ove digitalne transformacije, EPS je razvio portal i mobilnu aplikaciju „Uvid u račun“ koja omogućava korisnicima brz pristup informacijama o potrošnji i iznosu računa, kao i mogućnost plaćanja putem interneta. Ovaj sistem, uveden prošle godine, već koristi 87% potrošača, koji su prepoznali prednosti bržeg i jednostavnijeg pristupa svojim računima. Digitalne usluge smanjuju potrebu za čekanjem u redovima i olakšavaju upravljanje troškovima, što sve više građana motiviše da pređe na ovaj model plaćanja.
Dodatno, EPS podstiče upotrebu svog sajta pružanjem popusta od 30 dinara za svaki račun plaćen onlajn. Ovaj popust predstavlja dodatni motiv za korisnike da koriste digitalne opcije, čime EPS doprinosi smanjenju operativnih troškova i efikasnijem poslovanju, dok korisnicima omogućava uštedu vremena i novca.
J.S.
Komentari