Radašin poručuje – traktori moraju da budu osvetljeni i obeleženi

Postavljeno: 19.07.2017

Savet za bezbednost saobraćaja Grada Kruševca promovisao je spot u kome poznati glumac Radoš Bajić, u ulozi Radašina, poručuje da traktori moraju da budu obeleženi i osvetljeni, kako bi bili bezbedni svi učesnici u saobraćaju

Reč je o jednom od spotova koje je u okviru svojih aktivnosti uradio ovdašnji Savet za bezbednost saobraćaja.

https://www.youtube.com/watch?v=406YoHcAXfY&feature=youtu.be

– Ideja je da Savet svaku poznatu ličnost koja dođe u Kruševac, bez obzira iz koje je svere, zamoli da uradi promotivni spot koji se odnosi na bezbednost u saobraćaju. Smatramo da kroz poruke poznatih više možemo da utičemo na svest građana – kaže Dragan Blažić, predsednik Saveta za bezbednost saobraćaja Grada Kruševca.

Ovo je četvrti video spot koji je Savet uradio. U prvom je učestvovao glumac Svetislav Goncić, koji je govorio o bezbednosti motorciklista, potom su australijski vaterpolo reprezentativac Ejdan Rouč i naš vaterpolista Miloš Ćuk, snimili spot za povećanje bezbednosti biciklista, dok je sa klavijaturistom Amadeus benda, Acom, urađen spot u okviru kampanje Veži pojas.

Blažić napominje da je kruševački Savet jedini loklani savet koji radi video produkciju ovakvih spotova, da su poznati bez naknade podržali ovu ideju te očekuje da će se, nakon što su emitovani na lokalnim, spotovi „zavrteti“ i na nacionalnim televizijama. Ističe da si spotovi na Fejsbuk stranici Saveta imali od 15 hiljada do 30 hiljada pregleda.

Poslednja tri spota potpisuju mladi kreativni Kruševljani, predvođeni Markom Marinkovićem, koji, iako istoričar po struci, iza sebe ima režiju pet igranih filmova i više spotova.

– Saradnja sa Savetom je počela nakon što je naša ekipa sa sedam kamera, računajući i snimanje dronom, uradila dvanaestominutni film o simulaciji saobraćajne nezgode i reakciju nadležnih službi, održanoj krajem juna u Kruševcu – kaže Marko Marinković.

Podseća da je taj film na fesbuk stranici imao 32 hiljade pregleda, a očekuje da će spotovi koje taj tim radi imati i više.

Kruševački Savet za bezbednost saobraćaja planira da do kraja godine uradi spotove za sve ugrožene kategorije u saobraćaju, odnosno još za predškolce, decu nižeg školskog uzrasta, omladince koji imaju probne vozačke dozvole i mlade vozače od 18 do 22 godine, te za starije od 65 godina.

Najavljuju da će naredni spotovi biti sa tužnim krajem, odnosno da će biti vođeni idejom „što više krvi na televiziji to manje krvi na ulici“.

Ostale vesti

back-to-top