Poslovne vesti: Aplikacijom lojalnosti “Moj Maxi” do personalizovanih pogodnosti u svim Delez prodavnicama

Postavljeno: 25.02.2022

Maloprodajni lanac Delez Srbija je danas, nakon uspešnog šestomesečnog pilot projekta u Kragujevcu, lansirao personalizovanu aplikaciju lojalnosti „Moj Maxi“ na nacionalnom nivou. Potpuno novo iskustvo kupovine dostupno je sada u svim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama širom Srbije. Pri prvom korišćenju aplikacije ona svakom korisniku donosi od 35 do 40 odsto popusta dobrodošlice na odabrana dva artikla sa sveže kategorije

Kreiran tako da redovnim korišćenjem odgovori na personalizovane potrebe svakog kupca i ponudi mu pogodnosti koje odgovaraju njegovim navikama, ovaj jedinstveni program lojalnosti podiže iskustvo kupovine na digitalan nivo donoseći svim korisnicima raznovrsne pogodnosti i popuste.

Potpuno besplatna i veoma jednostavna „Moj Maxi“ aplikacija dostupna na svim operativnim sistemima pametnih telefona, pruža brojne mogućnosti koje štede novac i vreme pri svakodnevnoj nabavci, a u njenim benefitima kupci mogu uživati odmah nakon registracije. Pri prvom korišćenju aplikacije ona svakom korisniku donosi od 35 do 40 odsto popusta dobrodošlice na odabrana dva artikla sa sveže kategorije.

Zahvaljujući najmodernijem algoritmu koji pamti izbore kupaca, aplikacija korisniku svake nedelje donosi jedinstven personalizovani set promocija kreiran baš za njega. Među benefitima su i mogućnost samostalnog odabira do šest artikala sa liste od trideset ponuđenih na koje kupac ostvaruje nedeljni popust, a čija sniženja su za korisnike aplikacije veća u odnosu na redovna koja su dostupna u prodavnicama.

Svaki korisnik „Moj Maxi” aplikacije lojalnosti je u prilici i da odabirom omiljene komšijske Maxi, Mega Maxi, Tempo ili Shop&Go prodavnice dobija informacije i uvid u sve proizvode koji se u datom trenutku nalaze na redovnom sniženju, kao i da kroz redovne nabavke učestvuje u digitalnom sakupljanju nalepnica i nagrađivanju lojalnosti odabranim brendovima. Mogućnost koju „Moj Maxi“ dodatno donosi a koja se odnosi na poručivanje unapred proizvoda sa delikates linije i nakon toga njihovo preuzimanje u prodavnici bez čekanja u redu, jedna je od najkorisnijih funkcionalnosti za obavljanje brze i efikasne kupovine.

Kao kompanija kojoj su u fokusu potrebe potrošača i koja strateški teži digitalizaciji i omni-channel modelu poslovanja, razvoj aplikacije lojalnosti bio je naš prirodni put. Aplikacija je razvijana lokalno i trudili smo se da sve benefite koje će doneti korisnicima prilagodimo domaćem kupcu. Zahvaljujući razvoju pametnog algoritma „Moj Maxi“ prati potrebe svakog kupca posebno, ali pored toga tu su i brojne dodatne mogućnosti i podsticaji koje će moći da koriste svi njeni korisnici. Personalizacija je sada već globalni trend kada govorimo o industriji maloprodaje, a verujemo da će kupci u Srbiji u narednom periodu spoznati sve benefite naše aplikacije i na taj način postati njeni verni korisnici i najbolji ambasadori savremenog pristupa kupovini – izjavio je Nikola Zečević, direktor digitalnog razvoja i analize podataka kompanije Delez Srbija.

Delez Srbija posluje u okviru 465 prodavnica širom Srbije, a lansiranje aplikacije lojalnosti odgovor je kompanije na osluškivanje potrebe kupaca za personalizovanom kupovinom, kao i strateške posvećenosti investiranju u razvoj moderne trgovinske mreže.

Izvor: eKapija, N1, Maxi

Ostale vesti

back-to-top