Narodna stranka upozovara na ulice koje posle radova ostaju raskopane mesecima

Postavljeno: 31.03.2021

Na praksu da se nakon izvedenih infrastrukturnih radova i raskopavanja saobraćajnica one mesecima ostavljaju bez asfaltne podloge, a da se na prometnim ulicama u gradu ne krpe udarne rupe, gradski odbor Narodne stranke ukazao je obilaskom više lokalnih puteva i ulica u gradu. Od gradske uprave traže hitno asfaltiranje deonice puta kroz selo Kobilje, raskopane još 2019. godine i predlažu da se preciznim rokovima u ugovorima izvođači obavežu na vraćanje saobraćajnica u pređašnje stanje

Od rokova za završetak radova na uvođenju kanalizacione mreže na deonici puta Golovode – Stanci, u selu Kobilje, prošlo je gotovo pola godine, mašina tamo više nema, ali nema ni asfalta, navodi kruševački odbor Narodne stranke. Podseća da su na toj deonici još 2019. izvođeni radovi na gasifikaciji, a da je potom započeta i izgradnja kanalizacione mreže koju je izvodilo preduzeća Telekomunikacija Blace, a finansirano je iz sredstava projekta za prikupljanje i tretman otpadnih voda koji je sprovodio gradski Vodovod, a koja je trebalo da se okonča u avgustu prošle godine. 

Narodna stranka, kaže se u saopštenju, podržava ovakve projekte koji unapređuju život građana, podsećaju i da je reč o velikom projektu vrednom oko 900 hiljada evra i kolektorskoj trasi dugoj 7,7 kilometara, ali izvođačima radova poručuju i da “radovi nisu završeni sve dok se deonica ne dovede u prethodno stanje”.

Ulice i putevi Kruševca se nemilosrdno i neplanski raskopavaju, pa čak i novoizgrađeni, a zatim se najčešće zatrpavaju peskom i tako ostavljaju u nedogled. Posle prve kiše pesak se spere i na mestu radova ostaju udarne rupe i krateri. Da li je to završen posao? – pitaju se u Narodnoj stranci i traže od da se deonica puta kroz selo Kobilje “u najskorijem roku dovede u potpuno vozno stanje, odnosno da ga asfaltira. 

Osim pomenute saobraćajnice, ukazuju i na deo seoskog puta Parunovac – Veliko Golovode na kome je izgrađen most ali ne i pristupne saobraćajnice, te na ulicu u naselju Panjevac koja je ostala bez asfalta, a takođe i na činjenicu da na prometnim gradskim saobraćajnicama vozačima prete udarne rupe i oštećenja na kolovozima. Kao primer za ovu poslednju navode Kosovsku ulicu koja na prilazima Službi hitne pomoći ima značajna oštećenja. 

U ovoj stranci predlažu da se ubuduće, u svaki ugovor vezan za puteve i ulice ugradi precizna odrednica o roku vraćanja saobraćajnice u pređašnje stanje. 

Predlažemo da, ukoliko je reč o havarijskom oštećenju, maksimalni rok za vraćanje u pređašnje stanje bude 15 dana od završetka radova, a ukoliko se radi o infrastrukturnim projektima, masimalni rok za za izgradnju nove putne podloge bude 30 do 90 dana od završetka radova, u zavisnosti od obima radova – navodi se u saopštenju.

Takve obaveze treba predvideti i za građevinsku firmu sa kojom grad planira da stupi u javno-privatno partnerstvo na poslovima održavanja i revitalizacije lokalnih saobraćajnica, kažu kruševački narodnjaci.

N.B.

Ostale vesti

back-to-top