Momirović na Moravskom koridoru: Radovi se nastavljaju i tokom zime

Postavljeno: 07.12.2021

Nešto više od mesec dana nakon što je zajedno sa predsednikom Republike Srbije obišao radove na koridoru, Tomislav Momirović, ministar građevine, saobraćaja i infrastrukture, je po treći put na gradilištu moravskog koridora. Izjave koje je dao tokom ove posete, i kasnije posete fabrici za prečićavanje otpadnih voda, najavljuju početak preidzborne kampanje i razračunjavanje sa učesnicima ekološkog protesta

 -U nekom ranijem periodu bilo je nezamislivo da se građevinski radovi na putevima izvode u decembru po snegu, a mi ćemo morati da ih izvoidmo i u januaru i u februaru bez obzira na vremenske prilike ako želimo da postignemo uspeh. Uspeh je taj da mi danas gradimo 10 autoputeva na teritoriji srbije. Mi projektujemo više od 1200 km brzih saobraćajnica i autoputeva – rekao je ministar Momirović obilazeći gradilište Moravskog koridora.

Momirović je rekao i da na gradilištu u svakom trenutku radu 2700 ljudi te da ljudi „ne mogu da shvate šta su građevinski radovi na autoputu koji je izmešten sa autoputa“. -Ljudi će videti šta smo uradili tek kada prođu ovim putem kad završimo.

Obraćajući se medijima, direktor Koridora Srbije, Aleksandar Antić je ponovio činjenica da je trasa Moravskog koridora na potezu Pojate – Kruševac u potpunosti otvorena, da je reč o potezu dužine 28 kilometara te da je do sada urađeno 70 odsto zemljanih i radova na izgradnji nasipa. Naglasio je da je ovaj, drugi most na Zapadnoj moravi, dugačak 596 metara, da se nosači proizvode u Ćićevcu, kao i da su rokovi, ali i kvalitet gradnje prioritet.

– Ja sam zbog toga ponosan što imamo “Behtel Enku” i druge kompanije koje kvalitet drže u prvom planu i ovaj projekat ostaje narednim generacijama kao najbolji autoput u Srbiji – rekao je Antić.

Ministar Momirović je, nakon izjave Antića, iskoristio priliku da pohvali dostignuća vlasti povodom povećanja minimalne plate, smanjenja nezaposlenosti i izgradnje infrastrukture, te kritikovao učesnike subotnje blokade puteva.

– Moramo da završimo ono što smo preuzeli na sebe i onda ostavimo nekom drugom da razvije dalju politiku, da argumentovano protestuje, da radi šta hoće. Oni će koristiti autoputeve, privreda će ih koristiti i u tim okolnostima će morati da smišljaju neku kritiku, već sada je malo, a pogotovo će biti tada, pričati o neka dva zakona –  prokomentarisao je Momirović.

L.S.

 

 

Ostale vesti

back-to-top